play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of TCS Group

At TCS Group we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

TCS Group

TCS Group
5
4.8

Based on 116 customer reviews

Powered by


  • 5

    Stereotypical used car salesman! AVOID!

    By Ross B on 14 June 2019 | Purchase not verified

    AVOID! AVOID! AVOID! Stereotypical used car salesmen, worms out of giving answers to direct questions and gave a standard sales pitch regardless of our questions. Even refused to partake in a sale because I said stereotypically used car sales men are hard to trust. Sulked in his office and refused to allow me to test drive a vehicle. Offered a 30day money back guarantee but couldn’t give a straight answer as to what would be acceptable reasons to return it. But said it wouldn’t be alright to take it to a mechanic to check out! Also check the chassis for quick paint jobs to cover rust and the grey paint that is on all rusty tow bars even though he said they didn’t paint them! He missed out on a sale because of his attitude.


  • 5

    Excellent custom service

    By Joe F on 11 June 2019 | Purchase not verified

    Helpful and knowledgeable, especially when purchasing a truck. Emily was a delight to deal with. Very happy with my purchase and wouldn’t hesitate to go back again.


  • 5

    Great Service. Great Car. Nice Guys!

    By Patrick S on 20 March 2019 | Purchase not verified

    Great Dealer. Comming from abroad, i came here to buy a 996 4S Cabriolet. Gave me more than enough time to inspect the car in all details. Very good price, car was clean and interior much nicer that with every other car i baught from a dealer yet. They fixed all minor issues the car had. Had a Transport company pick the car up, but they forgot some parts. TCS found the parts and sent them to me (international). Car runs well. Completelly satisfied with service and car. All Thumbs up!


  • 5

    Blown away

    By Matthew H on 04 August 2018 | Purchase not verified

    Thank you doesn’t even begin to cover our experience. The owner made the experience of part exchanging and buying a new car so much easier, especially after visiting two unpleasant dealers in the local area. Our new car is a dream, the team are simply fantastic and we couldn’t be happier. Thank you, thank you, thank you! PS if you get a chance, look at the truly stunning classic cars in their garage because they’re just spectacular. Highly recommend TCS and will return whenever we want to change vehicles.


  • 5

    A 'fair man'?

    By Shirley M on 03 April 2018 | Purchase not verified

    I received a phone call to say that the pickup I was interested in was now available and for sale on a first come first serve basis. TCS were about to close but open again at 10.00am the next day, Saturday 31st March 2018, so the next day I set off and arrived at 10.10 after a 50 mile journey, to be the first visitor on the car park. I was met by a man who took me into the office and then round a car storeroom, explaining all the history of the cars. After about 50 minutes we finally arrived in front of the pickup where another couple were stood. The man spoke briefly to the couple and they were also interested in the same vehicle as he had phoned them also. The salesman then handed the keys to the man whilst stating that they were here first and he is a fair man. I was totally shocked, if I hadn’t been polite and listened to his stories I would have been stood by the vehicle! Not a good experience and a waste of 3 hours with a 100 mile round trip!


  • 5

    Excellent traders

    By Mike M on 21 February 2018 | Purchase not verified

    Me and my partner bought a car from here and they were very polite and don’t pressure or mither you into buying, they have got a very nice set up on a farm with a lot of cars and the Mazda CX-5 we bought was a very nice car we can’t fault it and the garage even had it serviced at the Mazda main dealer so they look after the cars they sell. 5*service I’d recommend Tcs to anybody.


  • 5

    Best car garage we have ever used! Amazing! Thanku

    By Heidi W on 21 February 2018 | Purchase not verified

    The best experience we have ever had when buying a car! It’s a family run business and the owner is fantastic and so accommodating. We bought a car that had an issue with the sat nav, the owner has sorted this out, no problem and has been an absolute pleasure to deal with. We will be strongly recommending this place to everyone we know who is looking to buy a car in future! Thank you TCS!


  • 5

    Great service

    By Alyson B on 14 January 2018 | Purchase not verified

    We had great service from TCS. Really down to earth family business. No smarmy sales men here. We got a good price for our trade in and are very happy with our new car. We had a private plate change to do, and they dealt with it all for us very efficiently. They even gave us a bottle of wine. Lovely people. I would recommend this company to others and will definitely be using them again.


  • 5

    Dissapointing,this is a total Rogue Trading compan

    By david p on 21 May 2017 | Purchase not verified

    I purchased a classic Jaguar from TCS Group, I asked whenever I was enquiring about the car if the roof cloth and the air con were alright, the salesman said they were fine, there are no issues with this car, I paid for transport of the car to my home, upon arrival I seen right away the roof cloth was lying down on top of the front seats, I phoned the company immediately and asked them to pay for a new roof cloth for the Jaguar, the salesman just put the phone down on me, Rogue Traders like these should be put out of business,so buyer beware.

    Reply from TCS Group on 27/11/17

    Thank you for your review and your comments were noted. We are sorry that you had this bad experience. We strive to give complete customer satisfaction and unfortunately this salesman did not achieve that. We have felt it necessary to terminate his employment and he now no longer works for TCS. We can assure you that if you were to purchase a vehicle from us in the future you would be more than satisfied. Once again we apologise most sincerely that you were unhappy with our garage and the service you received.


  • 5

    Cars in poor condition - don't drive too far to se

    By Mick S on 08 April 2017 | Purchase not verified

    Really bad cars. We drove over 2 hours to have a look at a few cars they had in, they were described as great condition - they were full of mould. On a Jeep Wrangler they were selling it was thickly grown on the steering wheel and elsewhere, 2 Jeep Commanders were both stained with mould on seats and seatbelts and rusting inside, we picked up the boot cover on a Grand Cherokee and the plastic tray was full of water. It looks like they wash them out with a pressure washer and then shut them up. They seem to take good cars and ruin them.